Ερώτηση Είναι καινούργια τα αθλητικά σας παπούτσια;
ΑπάντησηΤο Sneaker STORE μας πουλάει μόνο 100% νέα και αυθεντικά είδη. Όλα τα εμπορεύματά μας είναι 100% αυθεντικά, εγγυημένα.
Ερώτηση Πώς μπορώ να ξέρω αν τα στοιχεία είναι αυθεντικά;
ΑπάντησηΌλα τα εμπορεύματα Sneakers είναι 100% αυθεντικά, με εγγύηση. Η ομάδα των ειδικών μας τοποθετεί κάθε αντικείμενο μέσω ενός συστήματος επαλήθευσης 10 σημείων για να διασφαλίσει τη νομιμότητά του.
Ερώτηση Πώς καθορίζετε τις τιμές των προϊόντων σας;
ΑπάντησηΤα πάνινα παπούτσια μας είναι όλα εξουσιοδοτημένα από το εργοστάσιο της Adidas/Nike. Είμαστε πολύ χαμηλές τιμές προς πώληση, 100% αυθεντικές. Είναι σίγουρα το YEEZY που ψάχνεις.
Ερώτηση Αποστέλλετε διεθνώς;
ΑπάντησηΑποστέλλουμε αθλητικά παπούτσια στις περισσότερες χώρες σε όλο τον κόσμο. Εάν δεν βλέπετε τη χώρα σας στη λίστα, δυστυχώς δεν προσφέρουμε παράδοση αυτή τη στιγμή.
Ερώτηση Είμαι υπεύθυνος για δασμούς και φόρους εάν κάνω αγορές από το εξωτερικό;
ΑπάντησηΌλοι οι διεθνείς δασμοί και φόροι είναι δική μας ευθύνη.
Ερώτηση Πότε θα σταλθεί η παραγγελία μου;
ΑπάντησηΟι παραγγελίες ενδέχεται να διαρκέσουν έως και 5 ημέρες για τις εγχώριες ΗΠΑ και 6~9 ημέρες για τις διεθνείς αφίξεις παραγγελιών. Ενδέχεται να απαιτείται επιπλέον χρόνος κατά τις περιόδους προσφοράς και τις αργίες. Αποστέλλουμε παραγγελίες από Δευτέρα έως Σάββατο, εκτός από τις ακόλουθες αργίες στις ΗΠΑ:
– Πάσχα
– Ημέρα Μνήμης
– Ημέρα ανεξαρτησίας
– Εργατική Πρωτομαγιά
– Ημέρα των Ευχαριστιών
– Παραμονή Χριστουγέννων
– Ημέρα των Χριστουγέννων
– Παραμονή Πρωτοχρονιάς
– Πρωτοχρονιά
Ερώτηση Πόσο χρόνο χρειάζονται οι διαφορετικές επιλογές αποστολής;
ΑπάντησηΟι παραγγελίες ενδέχεται να διαρκέσουν έως και 5 ημέρες για τις εγχώριες ΗΠΑ και 6~9 ημέρες για τις διεθνείς αφίξεις παραγγελιών.

Οι χρόνοι τελωνειακής διεκπεραίωσης θα διαφέρουν από χώρα σε χώρα.

Ερώτηση Πώς μπορώ να παρακολουθήσω την παραγγελία μου;
ΑπάντησηΜόλις η παραγγελία σας αποσταλεί, θα λάβετε ένα email που περιλαμβάνει έναν αριθμό παρακολούθησης για την αποστολή. Μπορείτε επίσης να εισαγάγετε τον αριθμό αναγνωριστικού παραγγελίας από το email επιβεβαίωσης της παραγγελίας σας εδώ. Εάν έχετε δημιουργήσει έναν λογαριασμό, μπορείτε να μεταβείτε στο My Account και να επιλέξετε My Orders για να δείτε τις τρέχουσες παραγγελίες σας.

Πώς μπορώ να παρακολουθήσω την παραγγελία μου;

Ερώτηση Can I change my order?
ΑπάντησηΣας παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας, εάν τα παπούτσια έχουν ήδη αποσταλεί, δεν μπορούμε να τα αλλάξουμε.
Ερώτηση Πώς μπορώ να επιστρέψω την αγορά μου;
ΑπάντησηΗ πολιτική επιστροφών μας έχει ως εξής:

– Τα αιτήματα επιστροφής πρέπει να υποβληθούν εντός 30 ημερών από την παράδοση του προϊόντος.

– Οι πελάτες είναι υπεύθυνοι για την αποστολή επιστροφής. Για την προστασία σας, προτείνουμε να χρησιμοποιήσετε μια εταιρεία κινητής τηλεφωνίας που παρέχει πληροφορίες παρακολούθησης.

– Τα αντικείμενα πρέπει να είναι αφορεμένα και να έχουν παραληφθεί στην αρχική τους κατάσταση. Το κουτί πρέπει επίσης να βρίσκεται στην ίδια κατάσταση με την παραλαβή. Τα κουτιά παπουτσιών δεν πρέπει να χρησιμοποιούνται ως κουτί συσκευασίας.

– Οι παραγγελίες τελικής πώλησης δεν είναι επιλέξιμες για επιστροφή. Η τελική πώληση περιλαμβάνει αντικείμενα που αγοράστηκαν κατά τη διάρκεια μιας περιόδου προσφοράς. Διεθνείς παραγγελίες; και είδη που αγοράστηκαν από το κατάστημα λιανικής μας.

Ερώτηση Λέει ότι η παραγγελία μου παραδόθηκε αλλά δεν την παρέλαβα. Τι πρέπει να κάνω?
ΑπάντησηΠαρακαλούμε στείλτε email στην ομάδα σχέσεων πελατών μας(Επικοινωνήστε μαζί μας)με τη γραμμή θέματος “Λείπει η παραγγελία.” Θα συνεργαστούμε με τον πάροχο αποστολής για να εντοπίσουμε το πακέτο σας. Εάν δεν μπορέσουμε να εντοπίσουμε το πακέτο, θα ανοίξουμε μια αξίωση για να διερευνήσουμε το θέμα. Αφήστε 3-4 εβδομάδες για να ολοκληρωθεί μια αξίωση. Θα επικοινωνήσουμε μαζί σας μόλις έχουμε ενημέρωση για την κατάσταση του πακέτου σας.